INKTOBER 2017: Den #5 - Undyne



Dnešní téma je ❝long❞ a mě se u toho vybavil... Culík Undyne z Undertale. Oy~

Jsem teď docela unavená, ale ne jakože úplně unavená, ale hrozně otrávená, protože jsem se pokoušela pracovat na Gympláku a zas z toho moc nevzešlo. xd Ale měla bych mít radost~ Ani nevím, z čeho. Prostě jen tak. Pozitiva jsou hlavní. Jen pozitivní lidé skutečně žijí~ (kradu větu použitou v dramaťáku, oke~ bc i relate so hard with it)

To mi připomíná, že mám hrozně velkou chuť napsat článek o tom, jak moc mi vadí zbytečná negativita lidí okolo... Respektive něco na toto téma. Uvidíme.

Taky bych si mohla vést ❝crush deníček❞ týkající se jisté osoby... A to jen proto, abych se tomu v budoucnosti mohla zasmát xD

No, teď zpět k Undyne... Pamatuju si na svou doposud jedinou kresbu této postavy, a tak jsem se rozhodla udělat na ní dneska alespoň takovýhle fanart c:


Uuuugh, to byl ještě rok... 2016? Hádám xd Jako, možná článek jednou edituju a vyčtu si všechny chyby na tom... Ale dneska to nebude, dobrou noc xD


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vzpomínky z vyhaslé hvězdy

S anilinkama v ruce~